joi, 24 februarie 2011

Iarna pe Ceahlau

Sau mai degraba "Nea Mihai nu se razgandeste"...
Am promis ca revin cu poze din ultima tura de Ceahlau si a sosit clipa sa se intample asta. Cum a fost ? A fost frumos, energizant si scurt. Am urcat de la Izvorul Muntelui pe Lutu Rosu, pe care am inceput sa il cunosc piatra cu piatra, iar de coborat am ales traseul prin Jgheaburi, pe care il fac prima data iarna si de care am ramas placut impresionat. In rest, nu prea a mai fost timp si de altceva, dar chiar si asa am urcat si pe Toaca de doua ori poate, poate, prindem ceva orizont bun de poze, dar nu a fost sa fie si gata. Nea Mihai, treaba asta poate fi si un bun motiv sa mai mergem ca in ultimele ture am pozat muntele asta numai pe ceata si cine stie, poate data viitoare va fi mai cu noroc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...