marți, 29 martie 2011

Leapsa

Sunt un visator.
As vrea sa nu ma schimb niciodata.
Pastrez in mine un ocean de vibratii.
Mi-as fi dorit sa inteleg de ce un suflet "se duce" si mai ales unde.
Nu imi plac orasele dar locuiesc in ele.
Mă tem de neputinta,
Imi pare rau ca spun prea rar Te Iubesc.

Imi plac focul si cortul, muntele si vantul, imi place sa gandesc, sa simt si sa iubesc.
Nu sunt un geniu, nu sunt nici macar frumos sau "cu bani" nu sunt rabdator, ingaduitor sau intelegator.
Dansez  oricand imi vine, dansez din degete, din ochi, din picioare sau din inima, mi se intampla cateodata sa dansaz din toate.
Cânt tot timpul mai ales cand nu mai  e nimeni cu mine si evit mereu sa iau microfonul la karaoke.
Niciodată e prea mult pentru intelegerea mea.

Rar mai ascult muzica tare.

Plâng cand imi privesc ranile din suflet.

Sunt confuz cand am de mers la stanga sau la dreapta.
Am nevoie sa ma exprim si sa fiu inteles.

Ar fi trebuit sa scriu toate astea mai demult.
Aş putea sa fac ocolul pamantului si poate ca am sa-l  fac intr-o zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...