duminică, 15 mai 2011

Scoala nationala de speologie

Am revazut cu drag pozele de anul trecut de la cursul de TSA organizat de Federatia Romana de Speologie si mi-am amintit de atmosfera din acele zile. Au fost de toate si ploaie si soare, si vanatai si emotii, pentru mine a fost ceva cu totul deosebit, am pus prima data in viata mea mana pe un coborator cu role, pe blocatoare si pe orice altceva intra in componenta echipamentului de TSA.
Imi amintesc de prima zi, cand din cauza ploii am exersat sub acoperisul terasei de la cabana Cetatile Ponorului unde eram cazati si unde "incocarteala" era cuvantul zilei pentru noi cei care foloseam prima data in viata acele echipamente, dar imi amintesc si de urmatoarele zile cand cei mai norocosi dintre noi, printre care si eu, care am dat semne ca suntem vrednici de pestera, am trecut la traba serioasa si am coborat in Avenul Acoperit, Bortig, Gemanata si Miron.
Faine zile, faina si surpriza pregatita de ziua lui Peter, cand dupa o frumoasa coborare pe apic in Bortig, seara am pregarit un ceaun de mancare din care a primit toata lumea o portie si dupa uzuala pacaleala cu tortul de mamaliga, i-am cantat la multi ani si am impartit si un tort adevarat, aici Lucian a fost omul din umbra.
Pe scurt cam asa a fost anul trecut, in 2010, la Scoala Nationala de Speologie de la Caput si recomad oricui sa incerce sa ajunga acolo, iar daca v-am facut curiosi gasiti mai multe informatii despre scoala de anul acesta daca accesati urmatorul link.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...