duminică, 2 ianuarie 2011

Noapte de iarna

Ca fiecare dintre voi, am cautat si eu, sa fiu in noaptea de revelion langa oameni cu care sunt pe aceeasi lungime de unda si a fost o petrecere pe cinste, dar imi mai doream tare mult si o noapte petrecuta iarna, pe malul lacului de pe Valea Uzului si... surpriza, prima noapte din acest nou an am fost exact acolo. O aventura scurta, o calatorie pe locul din dreapta a unui Suzuki Samurai, care infrunta drumul plin de gheata si de zapada fara nicio ezitare, o noapte in cabanuta lui Nea Mihai, de pe malul lacului, cu vantul care a cantat pentru noi toata noaptea, cu foc in soba si cu mancare gatita de cel mai bun bucatar de pe fata pamantului.
Sper ca pozele sa va redea o farama din atmosfera de acolo.

2 comentarii:

  1. Ce sa zic...ma bucur ca ai fost alaturi de oameni cu aceeasi lungime de unda si, mai ales ma bucur ca 2011 pare sa fie mai darnic cu tine in indeplinirea dorintelor...Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi se pare corecta chestia cu "cel mai bun bucatar de pe fata pamintului".....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...