marți, 24 mai 2011

Tura foto pe Ceahlau

Dupa multe ture facute prin ninsoare sau prin ploaie si ceata, am reusit sa prind si vreme buna pe Ceahlau. Gasca cu care am urcat am cunoscut-o pe Facebook pe pagina lor care se numeste Masivul Ceahlau, niste oameni grozavi cu care m-am simtit minunat si langa care as mai urca pe munte. Tura foto a fost pentru mine si pentru Ionut, cu care am stat la facut poze pana dupa miezul noptii, incercand amandoi, sa surprindem minunatia de priveliste care ne inconjura. A fost o urcare pe deja clasicul Lutul Rosu cu o mini sedinta foto pe Detunatele, o noapte petrecuta la Cabana Dochia, iar a doua zi o cobarare prin Poiana Maicilor pentru o parte din gasca, pentru ca o parte au coborat in Durau.
Au fost doua zile superbe in adevaratul sens al cuvantului cu o multime de poze bune, din care voi posta mai jos, cu mentiunea ca cele doua in care apar si  eu sunt facute de Ionut care dupa parerea mea este un profesionist in meseria asta.

Un comentariu:

  1. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    De asemenea daca mai detineti si alte bloguri si doriti putem sa facem schimb de link si cu acelea.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...