vineri, 19 februarie 2010

Inocenta... surprinsa prin lentile

Fragmente de timp, sentimenente, sinceritate, puritate si frumusete... asta inseamna sa fotografiezi portret de copil. Am cautat prin tone de megapixeli si aproape in toate pozele mi-am vazut copiii in diverse momente din viata noastra, frumoase momente... Cu toate acestea foarte greu am gasit fotografii in care parintele din mine s-a dat la o parte ca sa faca loc fotografului. Iata cateva dintre acele momente...

Surpriza, fara nici un sfat tehnic.

PS: aceste fotografii sunt la o rezolutie mai mica special pentru a proteja imaginea publica a copiilor.






6 comentarii:

  1. Stiu ca e subiectiv, dar pot spune ca sunt CEI MAI ... frumosi si magnifici copii pe care i-am cunoscut ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Costel, se vede ca te pricepi, si eu tot asa ii vad, dar cand o mai zic si altii, imi creste inima ca o paine calda.

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt incredibile pozele, sunt o zana de ingerasi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc. Sunt niste ingerasi, cu cateva exceptii bineanteles :)

    RăspundețiȘtergere
  5. pozele sunt minunate! (copiii nu mai vorbesc... :D )

    RăspundețiȘtergere
  6. Deja nu mai vorbim de inima mea ca despre o paine calda, am trecut la stadiul de cozonac. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...