miercuri, 15 decembrie 2010

Colors

Azi am facut parte din echipa atelierului practic pentru spiridusi, in calitate de fotograf.
Azi am vazut cum o mana de oameni minunati, dupa ce scot niste bani din buzunarul propriu, se aduna la un loc si creaza niste lucruri pe care le incarca cu fericire si cu bucurie, toate astea pentru a fauri un strop de magie, care va lumina alte suflete macar si pentru o clipa.
Oare cata bucurie va exista daca, la fel ca ei, am face cu totii parte din asemenea echipe, sau macar daca aceste fapte le-am promova cu adevarat, asa cum merita.

2 comentarii:

  1. Uite una dintre cele mai frumoase postari de pe blogul asta, la toate categoriile: fotografii, continut, suflet :) .

    Sigur, acum sunt si (un pic) subiectiva :D .

    Serios vorbind, MULTUMESC!
    (Bergenbier...)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca toate fotografiile facute emana o caldura anume, mi-a fost practic imposibil sa aleg si am luat cinci la intamplare, asta pentru ca toti care am fost acolo chiar am faurit o picatura de magie, fiecare in felul lui.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...