duminică, 4 iulie 2010

Hoinar

Dimineata devreme, adica devreme pentru un om care a stat la taclale si la beri o buna bucata din noapte, in jur liniste, fiecare in camera lui mai fura cate o clipa de somn, din ala dulce de dimineata iar eu echipat cu aparatul foto la gat si gata de actiune, incercam sa fac cat mai putin zgomot in drumul meu catre usa de la intrare. Desigur ca am fost ca o felina, cei drept una tare adormita, dar cu toate astea reclamatii imediate nu au aparut. Afara din cabana ma intreb: bun si acum incotro? si pentru ca cei doi caini care se holbau la mine nu au binevoit sa-mi raspunda, am ales si eu o directie oarecare. Mai jos vedeti si singuri cum a fost.

3 comentarii:

  1. Deci, pentru conformitate: era SAMBATA dimineata, nu duminica dimineata (judecand dupa poze, zic :D). Nu ai primit plangeri pentru ca nu s-a auzit usa.

    Pozele sunt, desigur, MI-NU-NA-TE.

    Cu duminica e o alta poveste si va fi (SPER) povestita altadata :) .

    (Si-altadata / si-altadata /... - vezi ca nu am apucat sa juram :P )

    RăspundețiȘtergere
  2. MUL-TU-MESC.
    Pai nu scria nicaieri ca sunt de duminica, ci doar dintr-o dimineta devreme, iar cu "si-altadata" inca imi mai amintesc, vag ce-i drept, ca cica ar fi ziua cuiva lunea viitoare...

    RăspundețiȘtergere
  3. ...nu spunem cine, persoana importanta :D .

    mea culpa, am vazut un "duminica" acolo unde nu era de fapt. o fi de la tzuica :-"

    in felul meu destept ziceam ca astept si pozele de duminica, totusi :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...