marți, 23 noiembrie 2010

Designer looking for work

De ceva vreme lucrez la site-ul meu www.colordraft.com de unde, cine stie, vor veni bani candva. Eu inginer mecanic, minunea aia de site suruburi nu are... prin urmare am o problema. Noroc mare cu tona de tutoriale de pe net si cu toate resursele gratis inclusiv cele de provenienta ruseasca si mai ales mare noroc cu prietenii mult mai priceputi in domeniu care numai ma anunta "vezi ca ti-am cumparat domeniul" sau " acolo vei pune site-ul", sau "vrei sa te ajut eu cu php-ul ala?". Treaba se misca incet dar se misca si pana la urma care e graba? iar intre timp ca sa nu imi ies din mana mai lucrez cate ceva in Maya sau Photoshop.

PS: mi-e dor de o iesire pe munte si in curand va veni si prima zapada, ceva amatori?

8 comentarii:

  1. eu cred ca incep sa imbatranesc...

    Da' nu vrei sa mergem in Bucegi si sa urcam cu telecabina? ;;) O:-) :D

    zic si eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' mai bine n-am stai noi linistiti acasa si sa ne uitam pe Discovery? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca mai citesc mult comentariile voastre, imi piere cheful de drumetii....Haideti sa mergem "acasa" pe Ceahlau pina la Craciun! Pe ploaie am fost, corect ar fi sa mergem si pe ninsoare...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mihai: haaaaaaaaaaaaaai, ca am fost si pe ninsoare. in plus, nu te lua si de Fane, ca el doar radea de mine :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Fane: hai, nu fi nasol, eu ziceam doar sa mai incercam si altceva :-?

    apropo, ai pierdut niste piftele de legume - de nota 20 in seara asta :D!

    RăspundețiȘtergere
  6. Aha inseamna ca ii era foame bucatarului, dar tu si piftelele?
    Da sunt de acord sa mai incercam si altceva dar pe ninsoare cred ca s-ar recomanda un loc pe care sa-l stii ca pe propria casa cum spunea si nea Mihai, iar de acea ninsoare de pe Ceahlau cand am fost impreuna cred ca deja se fac filme de epoca cu acea perioada.
    Concluzie: eu merg oriunde vreti voi numai sa fie munte, zapada, periculos si multa veselie. A si inca ceva sa fie dupa 15 ca sa vina salariul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aloooooooo, da' pe mine nu ma intreaba nimeni, nimic?

    RăspundețiȘtergere
  8. Tocmai mi-am luat un cartonas rosu, cum am putut sa uit sa te intreb tocmai pe tine draga mea? Oricum stai linistita ca din ce s-a discutat mai sus inca nu s-a luat nici o decizie in GUCOV (Gasca Urcatorilor de Ceahlau pe Orice Vreme).

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...