duminică, 7 noiembrie 2010

Un weekend minunat

Este foarte cald pentru luna noiembrie, in fiecare zi este soare iar toamna se exprima print-o magie de culori. Sfarsitul acesta de saptamana l-am petrecut cu niste oameni minunati, am ras, ne-am plimbat si am facut poze, intr-un loc unic, unde si vantul suna altfel si soarele invaluie totul cu o alta lumina. Si nimic nu ar fi complet daca nu ar fi si acea minunata cabanuta de pe malul lacului unde gazda noastra Nea Mihai stie sa ne gateasca tot felul de bunatati culinare si unde te poti relaxa oricat doresti.

2 comentarii:

  1. Ca de obicei, sunt minunate pozele. Ca de obicei, ma minunez cand stiu unde sunt facute. Intr-un fel, uitandu-ma la ele, am sentimetul ca scoti la lumina frumosetea din locurile acelea. Multumesc :) .

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Irina si bun venit inapoi.

    PS: parca vad deja pozele pe care le vom face pe Ceahlau odata cu prima ninsoare de anul asta. Ce zici...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...